Category ArchiveDİYET ve ZAYIFLAMA

DİYET ve ZAYIFLAMA

Kalori Diyetiyle değil, sağlıklı beslenme ile zayıflama felsefesiyle…

Kişiye özel beslenme alışkanlıkları düzenlenebilir.

Alkali bol su içilmesi sağlık ve zayıflamada önemlidir.

Bölgesel yağlanmada Soğuk Lipoliz(cryolipoliz), Elektro Akupunktur, Lipolitik Solüsyonlu Mezoterapi uygulamaları yapılabilmektedir.

Spor ve akupunktur beraber olmalıdır. Detaylar sayfanın sonunda ….

CRYOLİPOLİZ

İstenmeyen bölgesel yağlar; bayan, erkek günümüz insanının en büyük sorunlarından biridir. Ne yazık ki spor, akupunktur ve diğer uygulamalar ile karın yağları üzerinde etkisi bir yere kadardır.

Mezoterapi ile kombine yapılan soğuk lipoliz uygulamaları karın yağlarının etkin bir şekilde azalmasını sağlayabilir.

Cryolipoliz soğutma sistemi; yağ hücrelerini ameliyatsız bir şekilde parçalar ve yok eder. Amerika’da yapılan araştırmalar sonucunda etkinliği kanıtlanmış olan bu yöntem FDA onayı alarak güvenilir ve tedavi amaçlı kullanılabilir bir uygulama olduğunu dünyaya kabul ettirmiştir.

Soğuk lipoliz tedavisi vücudun göbek, yan bölge, sezeryan doğum sonrasında oluşan alt karın, sırt, basen, bacak gibi bölgelerinde oluşan yağ birikimlerinin %20 ile %50 oranında kalıcı olarak azalmasını sağlayan bir tedavidir. Her yaştan erkek ve kadınlara uygulanabilen, özellikle yoğun tempolu iş ve özel yaşamlarından ödün vermek istemeyen kişilerin tercih ettiği ağrısız ve acısız bir işlemdir.

Bu yöntem, yoğun ve kalıcı lokal yağ depolanmalarını azaltarak vücudu şekillendiren liposuction gibi geleneksel tedavi yöntemlerinden çekinen kişiler için iyi bir alternatiftir. Ayrıca Liposuction sonrası nekahat döneminde görülen ağrılar, iş kayıpları ve hayat kalitesindeki düşüşler bu yöntemde görülmemektedir.

Soğuk lipoliz, cilt üstüne uygulanan soğuk enerji ile cilt altı yağ tabakasının diğer dokulara zarar vermeden dondurulması ve donan yağ hücrelerinin vücudun kendi biyolojik döngüsü ile vücuttan atılması işlemidir. Uzm. Dr. Pınar KOÇYİĞİTSOĞUK LİPOLİZ16Şub0

SOĞUK LİPOLİZ

Ameliyatsız Soğuk Liposuction

( NON-INVASIVE VÜCUT ŞEKİLLENDİRME DE EN SON TEKNOLOJİ )

Lipolitik solüsyonlarla beraber yapılacak Mezoterapi ile kombine edilmiş Soğuk Lipoliz uygulamaları bölgesel zayıflamada başarıyı sağlamaktadır.

Uygulaması sırasında vücuttaki istenmeyen fazla yağ dokusu (SAT), etkili bir yöntem olarak kabuledilen kontrollü cooling/soğutma özelliği sayesinde küçültülür. Bu non-invasive/ cerrrahi olmayan bir uygulamadır. Iyileşme sürecine ihtiyaç duyulmaz. Anestezi gerektirmez. Uygulamadan sadece birkaç hafta sonra beklenen mükemmel sonuçlara ulaşılır.

Sistem işleyişi sırasında vakum destekli, selektif bir soğutma/cooling yöntemi kullanmaktadır. Vakum, yağ dokusunun bulunduğu bölgeye indiğinde orada ‘dondurucu’ bir etki meydana getirerek panniculitis ve adiposity apoptosis de ki yağ hücrelerinin ‘ölümüne’ sebep olurlar.

Tedavi bölgesindeki artık işlevlerini kaybetmiş yağ hücreleri de, metabolizmanın normal işleyiş sürecinde, lenf dolaşımı yoluyla vücuttan atılırlar.

UYGULAMASI :
VAKUM ETKİSİ

Tedavi öncesinde Tedavi sırasında Tedavi sonrasında

TEDAVİ PROTOKOLÜ :
MİNİMUM YAĞ DOKUSU KALINLIĞI : 10 MM
TEDAVİ BÖLGELERİ : 1 SEANS DA MAKSİMUM 4 BÖLGE
TAVSİYE EDİLEN TEDAVİ BÖLGELERİ : KARIN, BEL ÇEVRESİ, İÇ VE DIŞ BACAK, KALÇA, DİZİN İÇ VE DIŞ KISMI, SIRT VE POPO.
VAKUM SEVİYESİ : CALIPER/PERGELLE YAPILAN ÖLÇÜM SONUCUNA GÖRE ÖNCEDEN HAZIRLANMIŞ DEĞER SEÇİLİR : 200-240 MB
TEDAVİ SÜRESİ : UYGULAMA ALANI VE SEANSA GÖRE DEĞİŞMEKTEDİR
UYGULAMA SICAKLIĞI : – 8 C TOPLAM
TEDAVİ SAYISI : AYNI BÖLGE ÜZERİNE 1 – 3 SEANSLIK UYGULAMA AYNI TEDAVİ BÖLGESİNE 6 – 8 HAFTA ARALIKLARLA UYGULAMA YAPILMASI ÖNERİLİR.

Soğuk Lipoliz Teknolojik Avantajları

• EU standartlarına uygun İleri Yenilikçi Teknoloji.
  • 2 , 3 uygulama başlığı : Bu özelliği sayesinde 2 farklı vücut bölgesine aynı anda ve sadece 70 dakika da uygulama yapma imkanı tanır. Böylelikle hem zamandan hem de maliyetten tasarruf etmeyi sağlar. Bu özelliği ile hasta açısından da, uygulayıcı açısından da tercih edilmektedir.
  • Dünya çapında da 450 sistemle , 250.000 den fazla uygulama gerçekleştirilmiştir.
  • Medikal kullanım için uygundur. CE-005 ye sahiptir.

Soğuk Lipoliz Klinik avantajları ;

• Etkili ve güvenli bir sistemdir.
  • Non-invasive ve acısızdır.
  • Tolera edilebilir, keyifli bir uygulamadır.
  • Tek uygulamadan sonra bile görülen olumlu etki
  • Adipose dokuda kalıcı ve olumlu etki
  • Uygulama sonrasında diyet ve egzersiz önerilmez. Ancak uygulama karınyağları için idealdir, iyi bir zayıflama için akupunktur, mezoterapi soğuk lipoliz ve spor ile mümkündür.
  • Kalıcı sonuçlar 15 günde belli olmaya başlar. Esas istenilen sonuçlara da 12 hafta da ulaşılır.
  • İyileşme dönemi çok kısa bir sürede gerçekleşir
  • İyileşme süreci yoktur ve ağrı kesici ilaçlara gerek duyulmaz.

Soğuk Lipoliz Klinik Uygulama Alanları

• Full Body Contouring / Tüm vücut için şekillendirme
  • Lokalize yağ dokusunun tedavisi
  • Liposuction uygulamalarına alternatif ameliyatsız bir uygulama

Soğuk Lipoliz Etkisi Klinik Çalışmalarla Kanıtlanmıştır:

Uygulamasının olumlu etkisi ve güvenilirliği farklı kliniklerde yapılan çalışmalar da, dünyanın farklı yerlerindeki sayıları 250.000 I aşan hastalara yapılan tedavilerle kanıtlanmıştır..

Soğuk Lipoliz Klinik uygulamaların sonuçları

Abdominal bölge de ortalama 5,9cm. incelme. % 94 hasta memnuniyeti..

SAĞLIK ve ZAYIFLAMA, ZAYIFLAMA MI İNCELME Mİ ?

SİZ SÖYLEYİN BERABER KARAR VERELİM ?

Gelişmiş ve gelişmekte olan ülkelerin en önemli sağlık problemlerinden biri olan şişmanlık, yiyeceklerden alınan enerjinin harcanan enerjiden fazla olması sonucu oluşur. Vücut, besinlerle aldığı enerji fazlasını yakamadığında bunu vücudun belirli bölgelerinde yağ olarak depolamaya başlar. Son yıllarda doğal besin tüketiminin azalması, günlük iş temposu içinde yemek yemeğe gereken zamanın ayrılamaması nedeniyle fast food tüketiminin artması, fiziksel aktivitenin azalması şişmanlığın artışını etkileyen başlıca nedenler arasında yer alır. Vücutta yağ miktarının artması birçok kronik rahatsızlığın da temelini oluşturur. İnsülin direnci, kalp ve damar hastalıkları, tip2 diyabet, yüksek tansiyon, kolesterol yüksekliği, safra kesesi ve karaciğer hastalıkları, uyku apnesi, böbrek hastalıkları, kas ve iskelet sistemi bozuklukları vücut yağ kitlesi arttığında görülen komplikasyonların başında yer alır. Bu yüzden kilo vermek isteyen kişilerin en çok merak ettiği konulardan biri sağlıklı olarak nasıl zayıflarım sorusudur.

Unutulmamalıdır; Yiyeceklerimiz ilaçlarımızdır, Yemeğinizi İlaç gibi yemeliyiz aksi halde ilacı yemek yerine yemek zorunda kalacağımız hastalıklarımız olabilir.

Sağlıklı zayıflama nedir?

Vücudun ihtiyaç duyduğu protein, karbonhidrat, yağ, vitamin ve mineral gibi besinlerin yeterli ve dengeli miktarlarda alınarak fiziksel yapıda herhangi bir bozukluk oluşmadan kilo verilmesine sağlıklı zayıflama denir. Kişinin yaşına, cinsiyetine, sosyo ekonomik yapısına ve beslenme alışkanlıklarına göre özel olarak hazırlanan zayıflama diyetlerine ek olarak uygulanan egzersiz programları en etkili kilo verme yöntemidir. Diyet programlarında en sık karşılaşılan sorunlardan biri de kişinin hızlı bir şekilde kilo vermek istiyorum cümlesidir. Hızlı kilo verme yöntemi olarak önerilen şok diyetler, tek gıda diyetleri, yüksek proteinli ve düşük karbonhidratlı diyetler vücudun enerji dengesinde hasar yaratarak metabolizmanın yavaşlamasına ve ayrıca geri dönüşü olmayan rahatsızlıkların oluşmasına neden olabilir. Zaman zaman ortaya çıkan zayıflama trendleri vücudun uzun süre aç kalmasını sağlayarak başta mide olmak üzere karaciğer, bağırsak, böbrek ve tiroid hormonları üzerinde olumsuz etkiye sebep olabilir. Çok düşük kalorili diyetler yerine sağlıklı beslenme alışkanlıklarını günlük yaşantınızın bir rutini haline getirmek hem yaşam kalitenizi arttırır hem de olası hastalık risklerine karşı vücudunuzun daha dirençli hale gelmesini sağlar.

Hızlı Zayıflama

Çok zarar verici olabilir, böyle birşey planlamamak gerekir, zaten hızlı giden hızlı gelir, yaşam tarzı esas olmalıdır.

Zayıflama İlaçları

İlaçla zayıflama olmaz, hekiminizin bilgisi dışında böyle bir yöntem uygulama vs. doğru değildir.

Bazı Özel Besinlerle Zayıflama

Size çikolatalı pastalar vs. güzel yiyeceklerle zayıflatacağını söyleyenlere inanmayın, bu şekilde zayıflaymak sağlığınızdan edebilir.

Sağlıklı zayıflama yöntemleri

Kilo verme yöntemleri için ilk basamak

sağlıklı beslenme ve

ikinci basamak ise düzenli fiziksel aktivite, Power Plate ile gün aşırı yada 3 günde bir egzersiz alışkanlığı

üçüncüsü; Akupunktur, soğuk lipoliz, G masajı ve diğer zayıflama yöntemleridir.

Günlük hayatınızda uygulayabileceğiniz birkaç küçük değişiklik ile kas kütlenizi arttırabilir ve metabolizmanızı hızlandırabilirsiniz. Beslenme programınızda oluşabilecek ufak tefek aksaklıkları göz ardı etmenizi sağlayan düzenli fiziksel aktivite ile aynı zamanda kendiniz çok daha zinde hissedersiniz. Vücudunuza aşırı yüklenmeden gün içinde yapacağınız 45 dakika ya da 1 saatlik yürüyüş, yüzme, plates, aerobik, yoga gibi fiziksel aktiviteler ideal kilonuza ulaşmanızı kolaylaştırır.

Ayrıca düzenli olarak yapılan egzersizler, vücudunuzun şekillenmesine yardımcı olarak çok daha fit bir görünüme sahip olmanızı destekler. Basen, kalça, göbek, sırt gibi bölgelerde biriken yağların eritilmesinde etkin olan düzenli egzersiz sizi kalp hastalıkları, diyabet ve tansiyon gibi hastalıklara karşı da korur. Göbek eritme egzersizleri ile vücudun en dirençli bölgesindeki yağlardan kurtulabilirsiniz. Güne bol protein içeren yumurta, peynir, tahıllı ekmek, domates, salatalık, maydanoz içeren bir kahvaltı ile başlamak ve gün boyu en az 2 litre su tüketmek sağlıklı kilo vermenin yolları arasındadır.

Sağlıklı bir şekilde nasıl kilo verilir?

Kilo vermek isteyen birey öncelikli olarak kendine ulaşılabilir bir HEDEF belirlemelidir.. Bu HEDEF bazen öğlen yemeğinde ne yapacağının önceden planlanması ve buna uyulması şeklinde olmalıdır. Önceden planlanmayan beslenme şekilleri zayıflamanın önündeki en büyük ENGELDİR. Günlük hayatında kişiyi zorlayacak yanlış bir beslenme programı sürdürülebilir olmayacağından dolayı diyeti bırakmasına yol açar. Kişinin doğru beslenme alışkanlıkları kazanmasını sağlayan HAZIRLAYACAĞIMIZ KİŞİYE ÖZEL DİYET ve gerçekçi hedefler sağlıklı zayıflamanın yolları arasındadır. Kızartma ve aşırı yağlı gıdalardan kaçınarak haşlama ya da ızgara tarzı yemeklerin seçilmesi, hamur tatlıları yerine sütlü tatlıların tercih edilmesi sağlıklı beslenmeye atılan ilk adımlardır. Bunlar hepimiizn bildiği ama ya uygulamadığı ya da uygulayamadığı konulardır. Kahvaltı, öğle ve akşam ana öğünlerinin düzenliliği ve öğün arasında meyve, ceviz, badem gibi sağlıklı atıştırmalıkların bulunması vücudun aşırı kalori almasını önler. HEDEFLERİMİZ, YANLIŞ YAPTIĞIMZII BİLDİĞİMİZ ALIŞAKNLIKALRIMIZI ancak iyi bir takip ile aşabiliriz. Bunun için iyi bir uzman takibi gerekir, uzmanınız sizi herşeyden kısıtlayacak kişi değildir, planınızı, organizasyonunuzu yapıp uymanızı sağlayacak ve sizi başarıya götürecek profosyoneldir.

Hazır meyve suyu, asitli içecekler yerine taze meyve ve bitki çayları tüketimi hem vücutta oluşan ödemin atılmasını sağlar hem de toksin madde birikimini engelleyerek yağ yakımını arttırır. Yemeklere baharat eklemek, beyaz ekmek yerine tam buğday, çavdar ya da kepekli ekmek kullanmak ve her öğünde salata tüketmek bağırsakların çalışmasını da düzenleyerek kilo vermeyi önleyen bağırsak problemlerinin de önüne geçer.

Yeterli ve dengeli beslenerek sağlıklı zayıflama yöntemleri için mutlaka bir uzmandan yardım alınması gerekir.